B2B Sistemleri

 Anasayfa / Proje Çözümleri

B2B Sistemleri

İşletmelerin ihtiyaçlarına özel geliştirilen ve diğer bilgi sistemleriyle de entegre çalışabilen B2B sistemleri, zaman ve mekan bağımsız olarak internet üzerinden sipariş sisteminde işlem yapabilme ve rapor alabilme imkanı sağlayarak, bayilerin kendine ait portal ortamında bu bilgileri görebilmelerine imkan sağlar.

Fonksiyonel, Hızlı ve Kullanışlı

Satış  temsilcilerinize 7/24 sipariş oluşturabilme, müşteri cari hesabını görüntüleme ve raporlama imkanı sağlayan web tabanlı bir uygulamadır. Bu uygulama sayesinde anlık stok miktarları, ürünlerin resimleri, fiyat ve koşulları, sipariş sırasında renklendirme, sınıflandırma, sepet kullanımı, sepete kaldırma veya şablon sepet tanımlama gibi birçok fonksiyonel ve görsel özellik ile kullanım kolaylığı, hız ve veri bütünlüğü sağlar.

Hızlı Sipariş ve Stok Kontrolü

Güncel olarak cari hareket ve stok bilgilerinin görüntülenmesini sağlayan bu uygulama, müşterilerinize özel fiyat ve ödeme imkanları sunarak hızlı bir sipariş süreci sağlar. Tele sipariş sistemleri ile entegrasyon altyapısı sayesinde çağrı merkezi tarafından telefonla alınan bütün siparişleri otomatik olarak sisteme aktarmayı sağlar. Stok kontrolü ve rezervasyon özelliği ile varolan ürünlerin siparişi alındıktan sonra stokta olmayan ürünler bekleme durumunda saklanır. Ürünlerin stoğa tekrar girmesi ile sepette bekleyen ürünler tekrar siparişe dönüşür.

Kişiselleştirilebilir Arayüz

Tam özelleştirilebilir kullanıcı ara yüzü ile (menülerde ve tüm sayfalarda ekleyebilme, çıkarabilme, güncelleme ve yer değişikliği yapabilme, tema değişikliği vb.) uygulamanızı istediğiniz şekilde yapılandırmanızı sağlar.

Logo ERP Sistemiyle Entegre

Logo ile tam entegre çalışan uygulamada, Logo'da tanımlı olan verinin uygulama içinde tekrar tanımlanmadan kullanılmasını sağlar.  Aynı şekilde bu uygulamada tanımlanan bilgilerin de Logo'ya otomatik aktarımını sağlar. Ekstra hiçbir veri girişi olmadan Logo ERP sistemiyle tamamen entegre çalışır.

Merkez ve Bayiden Tablet ile Sipariş İmkanı

Satış temsilcileriniz tabletlerle 7/24 siparişlerinizi alabilir ve tahsilatlarınızı yapabilirler. Bayiler de tabletler aracılığı ile siparişlerini zamandan ve yerden bağımsız kendileri verebilirler. Online sipariş sistemi ile sahayı anlık izleyebilir ve kontrol altında tutabilirsiniz.

Merkezden Sahaya Uçtan Uca Kontrol

Merkez üzerinden satış temsilcilerinizin rutlarını kolayca belirleyebilir ve yetkilendirme özelliği ile hangi işlemleri yapabileceklerine karar verebilirsiniz. Satış temsilcilerinizin müşteri ziyaretleri harita üzerinden izlenerek raporlanabilir ve bu işlemi internet üzerinden yaparak zaman ve maliyet tasarrufu kazanabilirsiniz. Ayrıca gerçekleşen/gerçekleşmeyen ziyaretler ve diğer tüm bilgileri çeşitli raporlar ile analiz edebilirsiniz. 

Raporlara Hızlı ve Kolay Ulaşım

Sipariş Raporları, Müşteri Cari Hesap Ekstresi, Gelen Havaleler Raporu, Ayrıntılı Satış Raporu, Adat Raporu, Cari Risk Raporu, Ayrıntılı Tahsilat Listesi, Yaşlandırma Raporu, Mutabakat Raporu ve Finans Özet Raporu gibi birçok raporla, aradığınız bilgiye ve hazır dökümlere kolayca ulaşım sağlayabilirsiniz. 

Anlık Kontrol İmkanı

Cari risklerinizi görebilir, ödenmemiş bakiye ve vadeleri ögrenebilir ve siparişinizi buna göre yönlendirebilirsiniz. Sistem üzerinden tahsilat yapabilme özelliği sayesinde kredi kartı ile ödeme için şirketinizin ödeme uygulamalarıyla entegrasyon yapabilirsiniz. Sahada girilen kayıtların merkeze entegrasyonu ile tahsilat bilgileriniz sisteme doğru ve zamanında alınır, ödeme sonrası oluşan dekont ile ödeme bilgileriniz cari hareketlerinize hemen yansır.

Bayi ve Satış Temsilcisi Bazında Hedef Belirleme Sistemi

Satış ekibiniz için müşteri, ürün ve ürün grubu; bayiniz içinse ürün ve ürün grubu bazında hedefler vererek, bunun kontrolünü gerçekleşen verilerle karşılaştırabilir ve raporlayabilirsiniz. Ayrıca sistem bir önceki yıl ve ay satış bilgisinden yararlanarak tahmini verilebilecek hedef rakamı önerisi sunar.